Bild överst till vänster är en quilt som Ulla K sytt i vårt bytte-blocks-projekt.
Högra bilden - igelkottar av Kerstin B.
Nedre två är Karin Ekman som gillar katter och halloween.

Lite mat får man också ha. Här är en liten del av vår buffé.
Väskorna har Rita D sytt. Fin quilt av någon.

Så söta fåglar. Birgitte N´s skapelse.

Britt-Ingers quiltar.

Väskor och väskor. Överst Eva S och Skärmstugans.
Nederst Karin E och Ing-Britt M.

Karin P visade söta blommor som kan användas som små glasunderlägg,
sys ihop till en bård, sys till en kudde.
Möjligheterna är många. Quilt av Ulla K och Blommor i cirkel av Kerstin B.


Foto: Karin Ekman och Lisbeth Bergström
Text: Lisbeth Bergström